Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2007 18:37 - Елегантността има ли правила?
Автор: injnina Категория: Тя и той   
Прочетен: 3386 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 10.12.2007 18:39


Бихте ли направили компромиси със стила си на обличане, ако това се налага от изискванията на нова работа? Това "жертва" ли е?
Дали еле гантността е генетично заложена и се предава като умение за съчетаване на дрехи, цветове и модни детайли?
Правите ли списък на нужните дрехи след преглед на гардероба си ? Или се потопявате в шопинг.терапията? Купувате ли неща според настроението и моментното хрумване? И те се залежават  дълбоко в някое чекмедже?                                                                                                       
Сега настъпва Голямото Коледно пазаруване! Готови ли сте или ще оставите всичко за последните дни и на стихийното попадение?
Успех!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bambola - хахаха елегантността
10.12.2007 19:45
мислиа е вродена черта , или я имаш или не,можеш да се учиш колкото си искаш ...... за да си елегантен нямаш нужда от нищо специално или скъпо, умееш да превърнеш всичко във изящно.
За работното облекло ,ами ако нещо не ми стои добре ,това е бялото и заради работата сам все в бяло, така че ако правиш нещо което обичаш , облеклото е последното нещо което може да те спре...

Според настроението купувам само бельо и обувки, никога не са в повече :))

цитирай
2. injnina - bambola
10.12.2007 22:14
Супер!
Обувки и бельо! И аз залагам на тях! Няма грешка!
Поздрави!
цитирай
3. benra - от онзи
12.12.2007 18:50
ден се каня да пиша тук и все нещо...
та сега карам поред
- да,определено бих направила компромиси със стира си ако служебният дрес код го налага
-мисля,че елегантността е вътре в самия човек
- никога не правя списъци, обожавам спонтанните покупки.Опитът показва,че спонтанно си купувам най-любимите неща
-за Коледа вече пазарувам отдавна, но все още не съм напълно готова.Обожавам да правя подаръци.Коледата ме зарежда страхотно:-))
цитирай
4. injnina - benra
12.12.2007 22:03
Да! Има правила!
Но дали това е дворцов етикет или служебен дрес код!!!
Все едно-Налага се и няма спор по това!
И аз съм за спонтанните покупки! Правят ме освобоен човек!
Целувки!
цитирай
5. lava - да се чувстваш в дрехите си като в своя кожа
17.12.2007 13:59
Аз пък за първи път от години си купих нещо, което обикновено търся дълго и намирам трудно. Това, че знам какво търся, а пазара не винаги ми осигурява е друга тема. Моите търсения затова са толкова трудни, защото държа на елегантността, а тя е съобразена с особеностите на моето тяло, а не толкова с последния писък на модата. И така дълги години ме мислеха за висока и слаба, каквато не съм :)))
На въпроса дали новата работа трябва да ти наложи определен стил на обличане ще се усмихна. Щом не си офицер и не се налага да носиш униформа, значи всичко е наред. Можеш да намериш себе си във всеки стил и да го използваш, за да подчертаеш добрите страни на външността си.
Според мен си жена с изискан вкус, а размислите за мода са си важна тема, особено в навечерието на Нова година.
Най-важно е да се чувстваш в дрехите си като в своя кожа. Успех!
цитирай
6. injnina - lava
17.12.2007 22:10
Разбирам, че притежаваш най-ценното качество за една жена- индивидуалност! И не подражаваш сляпо на никави увлечения.
Все пак едно око към последните писъци на модата не пречат...
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: injnina
Категория: Тя и той
Прочетен: 733928
Постинги: 150
Коментари: 1391
Гласове: 15151
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930