Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2007 18:43 - Едно мнение за изневярата
Автор: injnina Категория: Тя и той   
Прочетен: 6911 Коментари: 20 Гласове:
0



Има изневяра, която е като веригите за бързо хранене- мимолетна наслада на мига и утоляване на желанието. 
Има и друг тип- като предателство-  дълготрайна връзка, изпълнена с емоции и без банално ежедневие. Тя ограбва и дистанцира двамата партньори в брака. 
Но и в двата случая, когато се разбере за това- нараняването и страданието е голямо за потерпевшия. Какво му остава? И той на свой ред да направи това? да отмъщава с всякакви средства? Глупости! Най-голямото отмъщение е да се наслаждава на собствения си живот!



Тагове:   мнение,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Изневярата!
27.02.2007 01:44
Винаги съм си мислела, че е изневяра към самия себе си, към идеала ти.
цитирай
2. injnina - Да, така е...
27.02.2007 08:22
Това, за което казваш, е висше духовно преживяване- другото е първично, човешка слабост.
Приятен ден!
цитирай
3. mery67 - И в двата случая резултата е гузна ...
03.03.2007 13:54
И в двата случая резултата е гузна съвест.Усещане че си предал нечие доверие,божието доверие.Съпружеската клетва е за вярност , не само във физическия смисъл.
Поздрав
цитирай
4. injnina - Така е, точно така е..
03.03.2007 19:54
Поне това е утехата за другия, потерпевшия. В повечето случаи като че ли човек, по-точно жената , не иска да повярва , че това се случва. И търси, и чака нови и нови доказателства. А то винаги е ясно. Усеща се по гузната съвест.
Прекрасно допълнение към постинга! Благодаря!
цитирай
5. mery67 - Има обаче и нещо друго. Умението и ...
03.03.2007 21:26
Има обаче и нещо друго.Умението и силата да простиш.Да се опиташ да проявиш разбиране и да си зададеш въпроса -Защо?
Бог , който е всепрощаващ ни учи на това и ние да прощаваме.Нека да намираме тази сила в себе си !
цитирай
6. injnina - Прощавам :
04.03.2007 00:18
- В името на любовта,
- В името на децата и на всичко, което до сега ни е свързвало !
Питам се - Докога?
цитирай
7. roksolana - Какво си мисля аз
19.03.2007 17:26
и за мъжката, и за женската изневяра...
Двама души се женят примерно на около 25 години. На 35-45 те (ако са личности, на които не им е чужд личностния растеж) са вече други хора. Гледат на света не по този начин, по който са гледали на 25. Включително и на човека до себе си. През това време любовта като явление никой не я е отменял. И на сърцето си не можеш да заповядаш. Какво да прави "бракуван" човек, споходен от любовта? Защото тя не пита какво ти е написано в паспорта...И не е задължително да дойде само веднъж в живота, да продължава С ЕДНАКВА ИНТЕНЗИВНОСТ до края на живота ти и то точно с човека, с който си създал семейство.
Семейството е социална институция. Любовта и физиологията не са социални категории. Става така, че тези три неща могат да си съществуват паралелно...
Как може да искаш човекът до теб "да е само твой"? Пък дори и да ти е съпруг. Бракът означава, че ти си го получил за вечно единолично ползване?
injnina, и двата варианта изневяра, за които пишеш са ми познати. Но кой знае защо (наистина - сама се чудя) никога не съм се чувствала наранена, страдаща, потърпевша...Може би над всичко все пак е било разбирането, че до мен е жив човек (при това - мъж:), който явно има нужда от нещо, което аз не мога да му дам - въпреки любовта, въпреки всичко, което ни е свързвало досега, въпреки децата и т.н. Знаеш ли кое е най-ценното - че СЕ ВРЪЩА ВКЪЩИ - при теб и децата.Мисля си, че единствено това би могло категорично да се изисква от него като брачен партньор.
Може би има хора, които и след продължителен брак остават толкова лудо влюбени един в друг, както в началото и никога не са обръщали никакво внимание на никой друг - не знам, не съм виждала такива...
Поздрав и усмивка за теб!:)
Много ми харесва блогът ти!!!
цитирай
8. injnina - Силна и великодушна жена - просто жена!
19.03.2007 21:56
С много голям интерес прочетох твоя коментар. Напоследък откривам за себе си силата на добре направените коментари. Проблемът е поставен и ето , че идва една нова гледна точка, един житейски опит, една емоция от съмишленик!
Наистина да се научиш да живееш с някого е непрекъснат опит. Преди време преживях болезнено такава ситуация. Страдах безумно, чувствах се предадена. Не затова, че го прави, а че допусна аз да разбера. И знаеш ли коя беше моята терапия. Изкарах шофьорски курсове и вече не се чудех коя и кого вози, а аз просто имах и друг живот. Смешо, но ето че помага понякога и най-баналното нещо!
Останах очарована от коментара ти!
Приятна вечер.

цитирай
9. roksolana - :)
20.03.2007 14:27
Тази твоя терапия е единствената възможна според мен. Ама това не е никак банално - не шофьорските курсове, а твоето усещане,че имаш свой живот.
Не знам, аз винаги съм била за абсолютно честни отношения. Може и да заболи, но да е честно. И какво, ако нещо става, а ти не знаеш? И си тънеш в наивно блаженство...Колкото по-късно узнаеш, толкова повече боли...Или ти го строяваш в две редици - да ти е винаги в полезрението и да не мърда...а той нощем е с теб, а си представя нея...а ти и представа си нямаш за това...Според мен това е истински ужасния вариант.
цитирай
10. injnina - Равновесието на духа!
20.03.2007 23:19
Когато обичаш много един човек и живееш с него не една и две години вече фалшът се разпознава мигновено. Ами той се чувства гузен и от това конфузията е пълна. И започва да отрича, а ти може да се впрегнеш в манията на доказателственост и да търсиш нови и нови факти и доказателства... Става кошмар и взаимен тормоз. Съгласна съм с тебе за открити отношения, но ако човекът до тебе не иска това и отбягва директерен разговор? Сама се справяй! Както можеш и колкото можеш.
И накрая си казваш- щом не мога да реша този проблем- значи той не е проблем. Има два варианта- Раздяла или цивилизовано съжителство по правила. Уха! Колко е лесно!
В един блог "За еротиката и порнографията" се казваше, че благодарение на порнографията мъжът се излекувал от болезнената ревност към жена си. Ето такива неща се случват.
Приятна вечер-с най - добри чувства!
цитирай
11. roksolana - :)
21.03.2007 10:55
Фалшът наистина се вижда веднага. На мен ми е смешно, но това означава, че той няма намерение да ме изостави напълно, нали? Иска "да си има" и мен, и нея...:) За мен е важно да му дам да разбере, че аз знам - да не се прави на разсеян...
Наистина е лесно - раздяла или цивилизовано съжителство по правила...При това ако той избягва директен разговор, правилата ги установяваш ти сама. И тогава могат да възникнат проблеми за него :) И да му се прииска все пак да си поговорите...:)))
Това е една безкрайна тема...
Усмивки! :)
цитирай
12. injnina - За безкрайната тема...
21.03.2007 18:54
Мъжете като че ли се страхуват да загубят сигурното, а другото искат да имат за забавление и за задоволяване на егото им. Генетична програма! Няма как!
Поздрав най-сърдечен!
цитирай
13. roksolana - :)
22.03.2007 10:14
Напълно съм съгласна с теб.
Перефразирайки известен афоризъм: ако не можеш да промениш гентичната програма, измени отношението си към нея...
Приятен ден! :)
цитирай
14. 404ka - "да оставиш питомното и да гониш дивото"...
12.11.2007 05:22
Наистина "Най-голямото отмъщение е да се наслаждава на собствения си живот!", но защо ли аз не се научих да прощавам? Преглъщам, продължавам напред, но не прощавам! Въпроса в отмъщението е дали си или не си със съгрешилия...! Когато веднъж простиш се очаква пак и пак.... до кога?! Аз не бих могла!
цитирай
15. rotazia - Тук няма нужда потърпевшия да пр...
09.12.2007 14:11
Тук няма нужда потърпевшия да прощава , а да се замисли защо така , какво е пропуснал да вземе , да даде как да скъси отново растоянието , и т. н. , банално но вярно!
цитирай
16. injnina - rotazia
10.12.2007 18:25
Не е банално, а е много точна гледната точка.
дали ако навакса пропуснатото другият ще престане да търси "ХРАНА" извън дома?
Благодаря за хубавия коментар!
Поздрави!!!
цитирай
17. veshter - въпрос:)
02.01.2008 11:39
пишете и коментирате от собствен опит или като жертва на изневяра?
цитирай
18. injnina - veshter
02.01.2008 11:54
Въпросът е личен, но ще ти отговоря - и двата случая! Но в крайна сметка все е опит, нали?!
Поздрави!
цитирай
19. veshter - при това ценен :)
02.01.2008 13:02
казвам го и от собствен опит. а по принцип мимолетната изневяра в определени случаи може да действа и като стимул за брака и афродизиак за секса на дългогодишни партньори...
цитирай
20. rotazia - Вълнуващо нещо е изневярата, но ...
26.12.2008 11:49
Вълнуващо нещо е изневярата , но дори елегантно сторена , може да е чак смъртоносна за потърпевшия...А тайни ...просто няма...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: injnina
Категория: Тя и той
Прочетен: 731500
Постинги: 150
Коментари: 1391
Гласове: 15151
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031