Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2007 18:33 - Предел на сексуален глад
Автор: injnina Категория: Тя и той   
Прочетен: 5448 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 24.10.2007 21:54


ПСГ “”””””” “”””””” “””””””     Какъв е вашият ПСГ-предел на сексуален глад? -         определен период , след който започвате да усещате , че “хормонът ви е ударил”, “яко ви тресе”, усещате че нещо не ви е наред, поради това, че имате неудържима нужда от физическа интимност и сексуално удовлетворение. -         Това са няколко дни, месеца, година или повече???   Защо е важно всеки да знае своя ПГС? -самоубеждаваме се , че обичаме някого, макар в действителност да не е така! - продължаваме връзката и най-вече сексуалните отношения , като затваряме очите си за някои негови недостатъци! Не става дума за случаите, когато се влюбваме в някого, защото сексът е прекрасен. Това е “заслеплението на страстта”.Често започваме някоя връзка не защото сме открили подходящия за нас човек, а просто като начин да избягаме от делничните грижи и проблеми. А когато човек е под натиска на сексуална необходимост , може да започне връзка с кого ли не, да прави огромни компромиси със себе си и да се самозалъгва, че е на прав път в отношенията си. Заради сексуален глад човек може да остане жаден за любов!


Тагове:   Предел,   глад,


Гласувай:
0



1. dadide - :)
22.10.2007 19:04
Предварително се извинявам, ако коментарът ми прозвучи не на място, но не е с лошо чувство :) Просто първото, което ми дойде в главата е поговорката : "Вода гази - жаден ходи!"
цитирай
2. injnina - Съвсем на място си е казано!
22.10.2007 21:15
Това е една от грешните причини при избор на партньор. Влюбваме се, защото сме жадни за любов!
Но избираме неподходящия!
Благодаря ти за коментара!
Спокойна вечер!
Поздрави!!!
цитирай
3. demoniceye - Хм....
23.10.2007 09:08
Когато не съм влюбена пределът ми е много дълъг...но сега, когато обожавам приятелят си ми е....хаха 1 час максимум....
цитирай
4. roksolana - :)
23.10.2007 10:12
Това синичкото е много правилно :)
А какво ще кажеш за жените, които са твърдо убедени, че в живота им постоянно трябва да има секс-партньор "за доктор" :), защото отсъствието на секс било предпоставка за болести :)
Предпоставките за всичко в живота ни са в главата :) и в сърцето :)
Поздрав за поста! :)
цитирай
5. dum - Поздрав!
23.10.2007 11:51
Кой ще ми изчисли ПГС-предела? Или за мъже не се отнася поста? ;)
цитирай
6. injnina - dum
23.10.2007 15:08
Разбира се, че се отнася и за мъже!
Пределът на ПГС е индивидуален!
Ако нямате партньор, може да се изчисли от календара на срещите и интервала между тях.
Въпросът е дали човек може да "налети" на нещо, което не си заслужава и да се обвърже преди да е готов за това, само защото е имал потребност от секс!
Поздрави!
цитирай
7. injnina - roksolana
23.10.2007 15:20
Много интересни въпроси поставяш!
Имам приятелка, на която съпругът работи дълго време в Либия и тя нямаше заместител. Но след около половин година сънят й се разстрои сериозно, стана безпричинно весела в компанията ни, разсеяна ...И когато отишла на лекар и той я попитал дали има редовен секс, тя му казала, че не изпитва нужда от това. Отговорът бил, че може и да не й се иска с главата, но тялото й определено има нужда от това!
Но това за "докторите" ми се струва като оправдание за изневяра и търсене на секс извън сериозната връзка!
Поздрави и лек следобеден ден!
цитирай
8. injnina - demonicye
23.10.2007 15:23
Хм, хм...Това е доста висок ПСГ!!!
Поздрави!
цитирай
9. perla - интересен въпрос :)
23.10.2007 22:26
4 месеца ( два пъти по толкова ми се е случвало), когато не съм влюбена :))) както казва demoniceye..
иначе, когато съм - 1 час (пак я цитирам) :))))
цитирай
10. injnina - perla
24.10.2007 21:58
Извод: Влюбването помага и за ПСГ!
Поздрави!
цитирай
11. esen - Сериозно се замислих...
26.10.2007 14:13
Аз винаги съм склонна на компромиси. Дали е от сексуален глад? Или от непреклонна вяра и оптимизъм... Но това беше и когато още бях дете.
Май немога да отговоря на въпроса:(
Поздрави за интересния постинг!:)))
цитирай
12. injnina - esen
26.10.2007 15:46
И аз много мислих върху твоя коментар.
Според мен не е точно причината ПСГ!
Защото:
Ако се страхуваме да не нараним чувствата на другия, когато го отхвърлим,
или Ако сме емоционални и всеотдайни и сме готови да направим всичко, за да сме сигурни, че не сме обидили партньора си с някоя дума или постъпка...
то може би това е една от грешните причини зза влюбване! Ще напиша един по-общ постинг върху този проблем : дали избираме подходящия за нас партньор или винаги налитаме на почти подобни като типаж, заради различни грешни причини.
Благодаря ти за коментара!
Поздрави!
цитирай
13. perla - аууу,
26.10.2007 18:28
с нетърпение ще чакам този постинг, който си замислила да види бял свят :))))
да разбера аз ли ги избирам "хвани единия-удари другия", или те мен избират...
:))))
цитирай
14. injnina - Разбира се,
28.10.2007 10:07
че става дума за твоя спонтанен или осъзнат избор!
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: injnina
Категория: Тя и той
Прочетен: 733031
Постинги: 150
Коментари: 1391
Гласове: 15151
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930