Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2007 19:04 - Флирт
Автор: injnina Категория: Тя и той   
Прочетен: 12558 Коментари: 31 Гласове:
0

Последна промяна: 06.11.2007 19:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Флирт или липса на сексуална почтеност

Моя приятелка, на около трийсет и шест години , от известно време е в период на брачна криза. със съпруга си, който ми е колега.

Той наистина флиртува и се заглежда по всяка жена, която може да види край себе си. Той е сърдечен, дружелюбен и дълго време не се обвързваше с дълготрайна връзка.

Запознаха се  с моята приятелка на един купон, допаднаха си и другото беше нейна инициатива и упоритост , за да го накара да се оженят. Опитах се да й кажа, че при него има почти “вълчи апетит” за внимание от страна на жените и прави какво ли не , за да го получи. Тя пренебрегна моите думи и реши, че това е маловажна черта от неговия характер. Реши, че е намерила мъжа , с който иска да прекара живота си.

Допадаха си по много неща, но единственото нещо, от което тя отвреме на време се оплакваше понякога беше склонността му да флиртува. .Дори и с нейните приятелки се държи свалячески, прави им комплименти и т.н.

След време започнаха караниците им,  тя го обвиняваше, че не я уважава, а той че е ревнива и властна. Тя ми сподели, че се чувства ужасно, направо подлудява, като забележи неговия втренчен поглед в привляклата  вниманието му жена

Тя ставаше все по-неуверена и угрижена. След време дойде и детето и тя все си въобразяваше и се надяваше, че ще го накара да се промени и да стане по-отговорен към семейството.

Оная вечер ми звъни , разплакана,  започва да ми обяснява как отскоро се съмнява, че я лъже и й изневярава. Той упорито твърдял, че не е вярно, отричал. След ужасна кавга той излязъл от къщи, а тя сложила  бебето в седалката на колата и го проследила.

-         Не мога да си простя, че съм била толкова сляпа. Непрекъснато подтисках реакцията си и не исках да изглеждам толкова подозрителна. Все вярвах и се надявах, че ще се промени като се оженим., хлипаше тя.

Какво можех да й кажа? Че ако просто пренебрегва недостатъка на партньора си , това не означава, че този недостатък ще изчезне от само себе си.

-         Ти си го избра такъв- отговорих  й аз, а тя ми хлопна телефона.



Тагове:   флирт,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. isis - --
06.11.2007 20:02
Тя наистина ли ти е приятелка? Приятелите не се съдят един друг така в труден момент. Вярно е, че на приятел е редно да се казва истината, но не и по този начин и в такъв момент. Помисли дали си й помогнала с репликата си или си я отчуждила от себе си за много, много време. Такива изтървани думи се помнят дълго.
цитирай
2. briana - :)
06.11.2007 20:56
...истината не винаги е приятна, за жалост...
цитирай
3. stone - тя не е добре
06.11.2007 21:06
човек, който е способен да си грабне детето и да си зареже семейството, заради това че партньорът му се бил заглеждал по други... здраве му кажи. тя е заслужавала той даже по-рано да я зареже. жалко за детето само, сега като се почне една "баща ти е мръсник", "майка ти е луда"...
цитирай
4. injnina - isis
06.11.2007 21:07
Да! Вярно е, което казваш, но тя само хленчи и се измъчва и не иска да повярва очевидното. Обхваната е от мания за доказателственост!
Има жени, на които не им пука дали мъжът им забива някъде другаде. Няма друг начин да се смъкне заблудата. А след като преминат такива изпитания се разбира кой е истинският приятел!
Вж. №16 от блогрола
Поздрави!
цитирай
5. injnina - briana
06.11.2007 21:13
Тя осъзна, че сексуалната му енергия "изтича" по посока на някоя друга и той не се отнася с уважение към нея. Дори в нейно присъствие си разрешава това!
Истината не само е неприятна, а даже боли много силно понякога!
Лека вечер!
цитирай
6. injnina - stone
06.11.2007 21:38
Може би я съдиш доста строго?!
Но аз също не я удобрявам да се вкопчва в него до "задушаване".
Поздрави!!!
цитирай
7. esen - Би трябвало да се погрижи за себе си. ...
06.11.2007 22:29
Би трябвало да се погрижи за себе си. Тогава може и мъжът й да я забележи и оцени. Кой знае дали не търси обичащата себе си жена. А като се самоуважава ще даде пример и на него.
Има една максима: "Дай му свобода, ако е твой, ще се върне!"
Поздрави!:)
цитирай
8. cecka1504 - Ами какво да ти кажа? Има една ита...
06.11.2007 22:46
Ами какво да ти кажа? Има една италианска поговорка, която гласи:
Човек предупреден - наполовина спасен!
Като не те е послушала - неин проблем - не се ядосвай....
цитирай
9. drona - всеки компромис в началото
07.11.2007 10:07
е мина впоследствие ....
цитирай
10. roksolana - "другото беше нейна иници...
07.11.2007 12:44
"другото беше нейна инициатива и упоритост , за да го накара да се оженят"
"реши, че това е маловажна черта от неговия характер"

Направо нямам думи!
Не става въпрос за 15-20 годишно девойче, доколкото разбрах...
И сега какво очаква тя - че като резултат от нейната упоритост природата на този мъж ще се промени?
цитирай
11. demoniceye - Няма жена, която да е променила съпруга си
07.11.2007 13:06
След брака. Пияндето си остава пиянде, женкарът-женкар, и мърлячът-мърляч. Оставила се е да я споходи кьоравата неделя, както и много други от нас. Да бяга, докато е време. С дете, без дете все-едно. Да затръшва тая врата и хич да не и пука. И свалячите си намират майстора спокойно. Ще се намери някоя да го направи и него див и щастлив.
цитирай
12. maymi - Една основна грешка, която всички май допускаме..
07.11.2007 13:13
....е, че се гепваме за илюзията, че ще променим някого. А хората не се променят, същността е константа. Човекът е това, което виждаш още в първите дни. Ако красивите неща са повече от недостатъците му, ако недостатъците са несъществени и търпими - Ок. Другото, идеята "това ще го променя...или той би се отказал от него"....Хммм...химера е.
цитирай
13. gercho - А може би любовта е сляпа
07.11.2007 14:03
Не си ли си помисляла, че тази жена е била толкова влюбена, че не е виждала очевидни неща. Ето че сега е прогледнала, потърсила е тебе за опора, а какво е получила???Упреци. Дали пък нейните си упреци не са и достатъчни а? Дали и твоите не идват в повече?
цитирай
14. injnina - esen
07.11.2007 18:12
Напълно съм съгласна с тебе!!!
Ако го върже поне въженцето да е по-дълго, а не толкова изкъсо!
Целувки!
цитирай
15. injnina - cecka1504
07.11.2007 18:16
Благодаря ти за разбирането!
Много е точна тази поговрка. Научих я от тебе.
Това е и основния замисъл на текста!
Поздрави и лека вечер!
цитирай
16. injnina - drona
07.11.2007 18:31
Сравнението с "мина", заредена и само чака да дойде момента, е много подходящо. С една само дума се виждат последиците!
Лека вечер!
цитирай
17. injnina - roksolana
07.11.2007 18:35
Разбира се, че той няма да се промени! Но точно защото тя не е 20 годишна си мисли, че е поизостанала и прави компромиси. Но има недостатъци, които са съществени за оцеляване на връзката.
Поздрави!
цитирай
18. injnina - demoniceye
07.11.2007 18:40
Тя не искаше да повярва и беше обхваната от мания за доказателственост. Докато го видя със собствените си очи прегърнат с друга, а беше я излъгал, че е на мач. Благодаря за коментара! Дано намери сили да го зареже!
Поздрави!
цитирай
19. injnina - maymi
07.11.2007 18:42
Химера, наистина и то много голяма, че може да променим или превъзпитаме някого!
Затова казват "сляпата неделя", като дойде човек не вижда очевидните неща!!!
Целувки!
цитирай
20. injnina - gercho
07.11.2007 18:49
И аз след тези коментари започнах да разбирам, че съм я притиснала и отхвърлила, вместо да й помогна като поне я изслушам. Наистина няма полза да кажеш на някого "нали те предупреждавах" и да му натякваш. Тя допусна грешка, но и аз също .
Благодаря, че ме накара да погледна по различен начин този проблем!
Лека вечер!
цитирай
21. fresh - oki
08.11.2007 09:55
ako samo flirtuva kjakuv e problema

Dori chovek da e sit , nyma nisho losho da razgleda kakv ose predlaga za yadene
цитирай
22. buboleche - Ами ...гадно е ,но се случват и такива неща..
08.11.2007 16:00
Нали става дума за това да и помогнеш по някакъв начин , а не да я критикуваш и да и казваш истината, това че сама си го е избрала..., та ето нещо което ми идва на ум ,защото имаше сходната ситуация при мои познати. Кажи и да обърне внимание на себе си ,да си купи нови дрехи и т.н. , да се гримира и да започне да отделя някакво време за себе си през седмицата - да излиза вечер с приятелки , нещо такова. Неусетно ще започнат тук- таме да я заглеждат, ще се почувства красива, добре , нали знаеш ,че това е важно много. Няма да прекрати проблема и с мъжа и ,но поне ще се почувства по-добре...
цитирай
23. injnina - fresh
08.11.2007 18:02
Ами чувства се зле, защото не поглежда чужди мъже!
Това й е проблема!
Благодаря за коментара!
Лека вечер!
цитирай
24. injnina - buboleche
08.11.2007 18:04
Това са най-ценните съвети. Трябва просто да влячат в дейтвие.
Да вземе бавачка на детето или да го остави на него, а тя за забие нанякъде.
Дано да съумее да го изпълни!
Поздрави!
цитирай
25. aseng - И все пак, Фреш е прав/а:).
08.11.2007 20:25
Една бивша приятелка ми се чудеше, че не поглеждам друга, когато съм с нея. Всъщност, ползвах периферното си зрение-тя си зяпаше открито.
Нито аз съм й изневерил, нито тя на мен-доколкото ми е известно. Разделихме се по други причини.
Така че, приятелката ти трябва да реши дали му вярва или не. Ако му вярва, какво значение има, че човекът се държи любезно и приятелски с други жени, освен нея? А ако е смятала, че той няма да спре дотам-твоята реплика е била правилна, тя си го е избрала. Само че моментът не е бил подходящ, меко казано, така че сега вместо да излезеш мъдра и права-ще се извиняваш. Ако държиш на приятелството си с нея, разбира се, иначе не се налага:)!
И за какво хората се женят за хора, на които не вярват? Чудя се понякога просто, но още не съм намерил отговор.
цитирай
26. pach - Грешка след грешка
09.11.2007 08:35
и глупост след пглупост! Ако се погледне от страни , какво излиза - омъжва се за него за да продължи да привлича вниманието му ( и не мож ме убеди че това е било любов , след като си я предупредила , това е било нейното его ) , ражда дете но резултата е още по-лош ...Той се нуждае от женско внимание (точно за това флиртува) , тя се надява че нейното му стига ...Има нещо сбъркано от самото начало , лошото е че и дете имат . Просто нямам думи за човешката глупост , но не ги виня - това са вид характери като част от човешката природа !!!
Колкото до приятелството - това е част от проверката му ...както и до умствения багаж на приятелите...
цитирай
27. 404ka - 404ka
09.11.2007 13:42
nikoy da ne si misli, 4e kogato maja se ojeni se promenya- toi ne e kato jenata! i men navremeto me lagaha, 4e 6te se promenyat, no se okaza laja!!!!!!!
цитирай
28. gothic - Просто нямам думи
09.11.2007 15:14
женска логика и това си е! Аджеба, семейния живот писта за надбягване ли е? Или бакалия? В едно нормално, модерно семейство всеки трябва да има нужната свобода. Но по принцип до там се стига в семействата, събрани на принципа "дойде ми кьоравата неделя". Аз също обичам да флиртувам, но жена ми не е избягала още. Тя също е доста красива и обожатели със сигурност не и липсват. Но ние сме РАВНОПРАВНИ!!! Проблемите настават, когато единия започне да има другия за собственост. Бъдете щастливи!!!
цитирай
29. babapena78 - monogamiq...
12.11.2007 13:08
na6eto pokolenie e dosta monogamno no vseki go qde otvutre da proveri kak e da raboti6 na dva stana az li4no izbrah muj koito e na 90% kato men obi4ame da uhajvame horata da seem komplimenti tova ni razvedrqva za izneveri moje i da ima dori v mislite ni samo kakvo puk stiga da ne go hvana nali otnovo 6te se pribere 6te me tselune i men i detsata stiga da ne strada edin priqtel spodeli 4e niq jenite v miga v koito se brakuvame uvi spirame da mislime za sebesi ne se podurjame i tn e vqrnoe kak 6te zadurji6 nqkogo ako v na4aloto si preli4ala na feq a posle na baba qga
цитирай
30. injnina - babapena78
12.11.2007 23:04
Благодаря за коментара и споделеното. Ако и двамата флиртуват безобидно за разтоварване е допустимо. Но когато само единият оставя своите емоции вън и се прибере сдухан в къщи, то няма начин другият да не е наранен и емоционално ощетен.
Затова напълно споделям твоето мнение, че жената трябва да се поддържа и да бъде привлекателна и загадъчна! Последното го разбирай както искаш?!
Поздрави!
цитирай
31. nezabravima - !
21.11.2007 19:01
Казвам го от гледна точка на "приятелка".

Мисля, че дори и да е виновна в този случай, тя се е обадила да сподели с теб, а не да бъде обвинявана. Търсела е подкрепа, а не сочене с пръст, за това къде е сгрешила.

Това, че е пренебрегнала (несериозното му отношение и неуважение към най-близкия), е сътветно нейна грешка.

Поздрав от мен! Определено поучителна история. (стига да не е на чужд гръб):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: injnina
Категория: Тя и той
Прочетен: 733555
Постинги: 150
Коментари: 1391
Гласове: 15151
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930