Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2007 19:33 - Опитай с добро!
Автор: injnina Категория: Тя и той   
Прочетен: 3059 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 05.11.2007 08:51


Опитай с добро!

-         Не е задължително, но в повечето случаи помага!

 

Празник е! В малък православен храм са се събрали доста много хора. Почти няма празно място и всички са близо един до друг.

Всеки по своему участва в празничната литургия. Някои свели глави, други затворили очи, или пък тихомълком припяват...

Точно зад мен един открояващ се глас ме извежда  от размисъла и съпреживяването. Изчаквам малко, правя усилия да се съсредоточа , но не се получава. Тогава се обръщам и виждам жена, непозната за мен. Повечето от присъстващите се познаваме дори и само мимоходом. Тази жена продължава да пее доста силно. Първата ми спонтанна реакция е да й кажа да пее малко по-тихо.  Но успявам да се овладея, да помисля  и   да опитам с позитивна нагласа.

Обръщам се към нея и казвам,  може би не с толкова възторжен тон:

-         Много хубаво пеете!

-         Аз съм учителка по пеене.-отговаря тя.
.....

О! ! А аз искам  да й правя бележка за това!?. 

Тя може би усеща, че е привлякла вниманието и на други хора и започва да припява много по-тихо...А на мен ми е спокойно и празнично...

Спомням си поговорката-: Блага дума-железни врати отваря!

А има ли хора, които не разбират от добро?-питам се!!!

 



Тагове:   опитай,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. slavei - Мисля, че не Нина!
04.11.2007 23:45
" Ако аз те обичам повече, ти по-малко ли ще ме обичаш? " :)

Поздрави за чудесния постинг!
И много си права: " Блага дума отклонява от ярост, а оскърбителната възбужда гняв! "
Спокойна нощ:)
цитирай
2. injnina - slavei
05.11.2007 00:43
Бях решила да приключвам с компа за тази вече и не знам защо си помислих точно за тебе. Отворих блога и наистина твоят коментар ме чакаше!
Благодаря ти!
И на тебе спокойна нощ!!!
цитирай
3. slavei - Няма нищо случайно, Нина!
05.11.2007 00:51
Това отдавна съм го разбрала!
Всичко се случва в определен момент и с точно определена цел! Просто не винаги на нас ни е ясно какво се случва!
И аз ти благодаря!
Лека!
цитирай
4. mattea - Много точна случка :)
05.11.2007 09:44
Много поучителна :)))). Благодаря ти , наведе ме на разни мисли :).
цитирай
5. injnina - mattea
05.11.2007 13:57
И аз ти благодаря!
Ако само успеем и с близките си, и особено с децата, да бъдем просто добри, то ще има много позитивна енергия за всички!
Поздрави!
цитирай
6. anastasiia - Колко малко е нужно понякога...:)
06.11.2007 00:18
...Просто трябва да подходим с търпение и любов...Към всичко наоколо...
...По време на пътуването си през Живота непрекъснато получаваме своите малки и по-големи уроци...За да осъзнаем Доброто...За да се научим да даваме...частички доброта и на хората около нас.... И почувствали силата й, да се изпълним с любов... Тогава ще можем Много!
Благодаря ти за споделеното преживяване...Докосна ме...Почувствах Добротата...:)
цитирай
7. mmmmmmmmm - Всички
06.11.2007 11:27
сме се убеждавали не веднъж в това,но постъпваме ли така?!...Имаме ли винаги добрия тон у себе си,неподвластен на моментно ни настроение?!...
Приятно беше напомнянето ти в тази връзка:)
Поздрави!:)))
цитирай
8. rotazia - Ето защо има категория ''богоиз...
13.12.2007 11:05
Ето защо има категория ''богоизбрани'', не че добротата не се учи , но когато тя тече в кръвта ти е друго нещо ! Добрия не може да стане лош ,но лошия може да се направи на'' добър ''и да го помниш цял живот ! За всяко нещо начина е важен ! Целувки !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: injnina
Категория: Тя и той
Прочетен: 733577
Постинги: 150
Коментари: 1391
Гласове: 15151
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930