Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2007 23:10 - ???
Автор: injnina Категория: Тя и той   
Прочетен: 3271 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 14.10.2007 10:04


Това истинска любов ли е? Той е голям женкар! Внимавай с него!- предупреди ме моя колежка. Разбил е сърцата на много жени. Той е на трийсет и шест и е имал един кратък брак. Казва, че иска да се ожени и търси идеалното момиче. Той не е класически красавец, но е атлетичен и много секси. Жените губят ума си по него. Той преследва, ухажва с цветя, екзотична свалка и умее да забавлява. Но това продължава няколко седмици и той престава да се обажда, охладнява. Набелязал е следващата поредна свалка и я преследва. Моята колежка си мислеше, че нещо е сбъркала, беше ядосана и изненадана. Когато го потърси, за да се изясни с него, той започна да се държи гадно с нея и да я унижава. Той се криеше зад димната завеса на романтичен любовник, но всъщност не е такъв. Влюбването и свалката заместваше празното място в мозайката на неговия живот и той се преместваше на следващата любов. До кога ли би могъл да продължава така? Това влюбване-разлюбване означава ли, че той не може да обича нищо извън себе си?    



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. runner81 - Красавец
14.10.2007 00:33
къде го намери :)

Ако питаш мен така му е по лесно и толкова, мине му мерака и следващият (обект де). А защо е хубав въпрос сигурно и той не може да ти каже.

Лека и спокойна.
цитирай
2. injnina - runner81
14.10.2007 10:08
Благодаря за коментара "от другата страна на масата".
Сигурно му е по-лесно, но аз се чудя до кога може да я кара така? Не става дума за "разбитите след него женски сърца", а самия него!
Поздрави и лек ден!
цитирай
3. stone - е, няколко седмици
14.10.2007 15:05
той пак много изкарва. аз лично спя с повечето жени по един път. един път и край. но - голямо НО - ако наистина попадна на това, което съм търсил, тогава се гмуркам с главата напред. всичките ми сериозни връзки са започвали така. защо в края на краищата са се разпаднали, е друг въпрос.
няма какво да се лъжем, че връзките мъже-жени са си като един пазар, и няма защо да се сърдиш на клиент, който пробва, преди да купува.
цитирай
4. injnina - stone
14.10.2007 16:12
Клиентът винаги има право! Неоспорим девиз на пазара!
Поздрави за свежарския искрен коментар!
цитирай
5. idealist - По-интересното е
17.10.2007 16:57
защо жените си умират да хлътват точно по такъв тип мъже? Хем знаят какво ги очаква след седмица или месец, хем - не искат да пропуснат този мъж. Дали е някакъв вид мазохизъм - за да могат после да кажат колко са ощетени и как страдат? Или просто желанието да имаш това, което много други харесват и биха искали да имат?
Ако е второто - няма лошо. Но е някак глупаво, след като това е бил осъзнат твой избор, после да обвиняваш другия. Той си е бил "мачо" и преди теб, ще остане такъв и след теб. По-добре е жената да се огледа следващия път за някой не толкова атрактивен, но много по сериозен и стойностен като качества и намерения мъж.
цитирай
6. injnina - idealist
17.10.2007 19:05
Много точна преценка за това на какви мъже "налитат" жените! При това най-интересното е , че те привличат определен тип мъже неволно и ако си прегледат любовниците ще излезе че макар и неуспешна връзка с един , следващият е същият тип?
От известно време тази тема ми е много интересна и съм намислила да постна нещо такова.
Поздрави за аналитичния начин към тези въпроси!!!
цитирай
7. zyzy - Повярвай ми - той се чувства по-зле ...
19.10.2007 23:01
Повярвай ми - той се чувства по-зле от всичките си "жертви"! Един такъв Дон Жуан след като многократно ми беше казвал, че по-добър от него няма да намеря ми зададе въпроса: Смяташ ли че съм добър човек? И още по-абсурдния, за мен въпрос, "Мислиш ли, че съм добър в леглото?"
Май не беше толкова самоуверен, въпреки че от него лъха страхотно самочувствие!
цитирай
8. injnina - zyzy
23.10.2007 15:26
Това е било фасадата му, а отвътре един комплексар, щом те пита дали го одобряваш в леглото!!!
Но може да те заплете и омае докато разбереш що за птица е!
Поздрави!!!
цитирай
9. nezabravima - !
21.11.2007 19:04
До време... Всичко е до време...:)
А може би, това е неговото наказание...
Един ден ще го разбере!:)

Поздравче.:)
цитирай
10. injnina - nezabravima
21.11.2007 21:19
Благодаря ти за коментара!
Наистина не може да продължава така безконечно.
И тогава? Ще му се наложи да погледне назад и ако може да излезе от този кръг!
Поздрави!
цитирай
11. rotazia - Трудна работа май е да си мъж ! Не и...
13.12.2007 07:41
Трудна работа май е да си мъж ! Не искам и да си представям как се чувства някой, който е майстор по свалянето , по говоренето и като дойде времето на доказване /особено в секса/ се оказва пълна скръб , горките, на много от тях така им се пада !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: injnina
Категория: Тя и той
Прочетен: 733440
Постинги: 150
Коментари: 1391
Гласове: 15151
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930