Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2007 10:34 - Утре е ден за прошка
Автор: injnina Категория: Тя и той   
Прочетен: 1667 Коментари: 2 Гласове:
0



- Повод да спазим традицията, като поискаме прошка от близките си: 
Прости ми - Да ти е простено! 
- Повод да надникнем в себе си и искренно да нашепнем: 
Прощавам и съм свободен!
Дали умеем да прощаваме?
Познаваме ли силата на прошката? Разбрали ли сме, че друго нищо не обърква повече живота ни, провокира болести, така както омразата, угризенията и взаимните обвинения. Тези човешки реакции се градят на гнева, вината и враждебността. 
Как да се откажем от убедеността си, че винаги ние сме прави? Това наистина е трудно. Какъв път да извървим , за да простим, за да си простим?


Тагове:   ден,


Гласувай:
0



1. анонимен - колко съм искала
17.02.2007 15:50
но при мене никой не идва да я поиска -натъжава ме!
цитирай
2. injnina - Прости на себе си най-напред
17.02.2007 19:32
Казвай си го много пъти! А защо не и да отидеш ти при някой и да поискаш прошка? Имам една приятелка, която без иска чула как свекърва й говори на мъжа й много, ама наистина много обидни думи за нея и беше бясна, огорчена, че мъжът й слушал и нищо не казал в нейна защита, очаквала го е. Сподели с мен и заяяви, че повече няма да я пусне в къщата си, че вратата е затворена за нея и че няма да види внучетата си. Толкова категорично го твърдеше, такива мъчителни мисли я терзаеха, питаше ме как да постъпи. Казах й- прости й . Отговори ми - Не, няма. Последваха неприятности с мъжа й, с мъчителни взаимоотношения и т.н. Все пак след половин година, когато свекърва й поиска да види внучетата си тя преглътна и я покани в къщи и я поздрави, но не я посрещна все пак както е прието. Все още се питам- дали й прости истински или все още тай в сърцето си голямото огорчение. Вече не говори по този въпрос, пък и аз не я питам.
С тебе ми е приятно да общувам и още веднъж ти казвам- здравей !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: injnina
Категория: Тя и той
Прочетен: 733725
Постинги: 150
Коментари: 1391
Гласове: 15151
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930