Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2007 22:07 - Пазарувате ли вече в Интернет?
Автор: injnina Категория: Технологии   
Прочетен: 1731 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 23.05.2007 16:07


Доскоро не ме привличаше тази нова опция. Странно защото си падам по експериментите!
 Дълго време се въздържах, защото преди време обикалянето по магазините беше неизменен навик и единствен начин да се добера до нещо хубаво и което ми харесва.  Обикаляла съм с часове по магазините. Постепенно този кръг се сви  и се ограничи до големите магазини.Желанието ми се изпълнява на минутата, а понякога е подвластно и на моментна емоционална тръпка. Малко "лудост" не пречи понякога, защото общо взето имам глава на раменете си и знам точно какво искам и пазарувам , когато нещо ми е необходимо. Разглеждала съм понякога каталози като тухли дебели с часове докато се ориентирам . Напоследък времето ми за такива покупки е сведено до минимум, защото има къде по-интересни и стойностни неща, с които да се занимавам.
Но когато скоро ми се наложи спешна покупка и нямах никакво време, само за минути като посетих няколко сайта получих подробна информация и се ориентирах в избора си.  Купих сувенири за подарък на приятели. Моя позната си купи микрофон и камера. Други пък наблягат на нови дискове и книги. Все повече мои познати често пазаруват в Интернет.
Поне за сега не бих си купила дрехи, защото все ми се струва, че няма да отговарят  на моята представа за материя и качество. Иначе за размера, ако е по стандарта не би трябвало да има притеснения. 
А вие ставате ли по-смели и цените ли времето си?
Ако се доверим на марковите стоки и може да разгледаме "под лупа" дори обувки ще ги купите ли? Е, добре би било да може да ги пробваме виртуално?! Сигурно и това ще стане.
Едно е сигурно- много голям брой от резервациите за самолетни билети, екскурзии , хотели и др. вече преобладаващо се осъществява по електронен път!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injnina - jones!
23.05.2007 16:01
Заслужава си , особено ако няма недоразумения и неточности. Четох, че в Англия ако не харесаш стоката, след като я получиш няма никакъв проблем след това да я върнеш обратно и дори ти връщат изцяло парите. Но за резервациите като че ли това не важи. Ако си платил винаги има неустойка.
Благодаря ти за коментара!!!
цитирай
2. injnina - zora1
23.05.2007 16:05
Ако е безкасово плащане- няма проблем! Вниманието е за качеството на стоката. Но според мен фирмите, които имат сериозни заявки за място на пазара не искат да се издънят просто ей така на дребно. Прави ми впечатление напоследък, че започна и у нас да важи правилото- по-висока цена и заслужено качество, и на обслужването дори. Аз съм оптимист в това отношение, защото нали сме европейци, все пак!!!
цитирай
3. injnina - Да спечелиш ДОВЕРИЕТО и разпознаеш ИЗМАМИТЕ!
24.05.2007 08:38
Вече има разработени Планове за по-добро и по-безопасно пазаруване в Интернет за ЕВРОПА, защото сега изостава от САЩ и Азия.
Благодаря ти за коментара!
цитирай
4. miacarra - все си мисля...
24.05.2007 23:26
че това което виждам на картинката не е същото което ще получа:((((
Иначе сигурно е много удобно... особено чуждестранните сайтове имат много добри оферти :(
цитирай
5. injnina - miacarra !
25.05.2007 10:10
Днес гледах оферти за цветя. Фантастични са букетите, но съм напълно съгласна с тебе, че все още сме несигурни и предпочитаме традиционния начин на избор.
Весели празнични дни!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: injnina
Категория: Тя и той
Прочетен: 733672
Постинги: 150
Коментари: 1391
Гласове: 15151
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930