Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2007 10:29 - Кулинарни просветления
Автор: injnina Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1509 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 29.05.2007 10:27


Посвещава се на кисело-сладкия китайски сос!
Сега пазарът е богат и преситен на различни храни- готови, полуготови, за приготвяне. Преди време асортиментът беше беден и се налагаше по-голяма част от храната на семейството да се приготвя в къщи. 
Изборът е наш, според това доколко разполагаме със свободно време, сили и желание сами да приготвим храната си.Въпросът е, според мен, доколко готовите храни са пълноценни , без консерванти и дали отговарят на критериите за здравословно хранене.
Но, разбира се, че от време на време човек може да се поглези и да направи нещо "автентично", нещо празнично и специално за случая! И ако го направи от душата си, с мерак и пълна концентрация към процеса , убедена съм, че резултатът ще е повече от фантастичен. Е, на първо време трябва да се спазват точно грамажите на продуктите, и технологията. Но по-нататък нещата започват да се усещат и импровизацията е пълна.
Моят "кулинарен епос" беше преди десетина години. Натрупала съм какви ли не готварски книги. Правех сложни екзотични рецепти. Но сега съм се ориентирала към "БЪРЗО,ЛЕСНО,ВКУСНО, ЗДРАВОСЛОВНО". Това е за ежедневието. За празнични дни винаги приготвям нещо традиционно според сезона и повода за празнуване.
А вие как се справяте с "кулинарните изкушения?".
Поздрави с музиката на George Michael.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. exilia - Аз ще се поизфукам ;)
29.05.2007 18:44
Не познавам по-добра готвачка от майка ми!
Бърза и много добра!
И тайната й е че готви наистина както и идва от душата и експериментира много :)
Прави уникално Имам Баялдъ :)
и измисли уникална рецепта за баклава, която сега е много популярна наоколо ;) защото е много практична и е по-добра от всички други баклави :)
с две думи мама ruleZ ;)
цитирай
2. injnina - Мила exilia!
29.05.2007 19:28
Обожавам тези страхотни баклавички и това със сини патладжани!!!
Пусни рецептите, ако не е кулинарна тайна или даже ги открадни за ме!!
Моля те!
Била съм в Анталия... Да не ти казвам какво има! Но предполагам, че знаеш, щом имаш такава майчица!
Лека вече!
цитирай
3. анонимен - Страх ме е да говоря за храни...
30.05.2007 20:13
и то любими!
Пощелива съм!
Но предпочитам домашното ...винаги!
цитирай
4. injnina - Гледах последния ти постинг!
30.05.2007 20:37
На гости!
И на мен най-ми се услажда домашно приготвеното! Особено ако е с любов направено и поднесено!
Лека вечер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: injnina
Категория: Тя и той
Прочетен: 733292
Постинги: 150
Коментари: 1391
Гласове: 15151
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930