Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2007 15:50 - Какви аромати харесвате?
Автор: injnina Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3529 Коментари: 16 Гласове:
0

Последна промяна: 14.05.2007 22:26


Понякога получаваме подарък изискан френски парфюм, но така и не ни допада ароматът му и по-рядко посягаме към него. Докато нашият любим парфюм има аромат, с който ни е приятно и удобно и ни кара да се чувстваме добре и такива каквито сме.
Парфюмът е нещо много лично и затова е свързан с нашите  предпочитания и желанието да ухаем и привличаме вниманието.
Преди време в парфюмериен магазин на летището пътьом тествах един-два аромата, подвуомих се и времето напредваше и така и не си купих нищо. На другата сутрин уханието на ръката ми, където бях сложила от парфюма , ми напомни за този уникален за мен аромат и доста траен при това. 
Моите любими аромати са няколко. Защото не мога да кажа, че съм открила идеалния парфюм и да ползвам само него. Защото според тоалета и целта избирам този, който ще съответства най-добре.
- за работното място: никога не ползвам тежки и натрапчиви парфюми. Предпочитам  плодово-цветните аромати.
- за празник: ароматът  да е ярък и забележим, с усещане за женственост и стил. Такива са ориенталските аромати на мускус, жасмин и канела.
- за спортно-елегантен стил:ползвам парфюм с цитрусови нюанси и свеж аромат.
А ето как звездите  избират любимите си  парфюми!



Тагове:   какви,


Гласувай:
0



1. esen - Много приятен постинг!
14.05.2007 16:16
Сякаш усетих аромата на парфюма ти!
Благодаря!
цитирай
2. injnina - esen!
14.05.2007 16:29
Благодаря ти от сърце!
Поздрави!
цитирай
3. fiona - В скоро време няма да мога да си затварям
14.05.2007 16:45
чекмеджето с ароматите. :) Имам доста. Не обичам тежките миризми по принцип.

Напоследък ползвам предимно тези:

Кензо
L`eau par Kenzo
Плодово-цветен аромат, въплъщение на свежестта и чистотата, на животворната сила на водата в природата. Връхните нотки съчетават жизнерадостните слънчеви ухания на мандарина и бергамот с нежността на люляков цвят. Сърцевината комбинира жасмин с пикантен дъх на бял пипер и плътността на кедър. Основата е разкошна ванилия, с едва доловим чувствен нюанс на мускус. Подходящ за: всеки ден, делови срещи.

Bvlgari Omnia Crystalline
Omnia Crystalline осветява, отразява и разкрива женското уникално сияние, нейната женственност, нейната красота - неизразима и завладяваща.
Този нежен, игрив парфюм, привлича със своята свежест и ароматна сладост. Развълнувани цветно-плодови оттенъци на японска круша и лотос преминават в чувствените, романтични нотки на бамбук и балсамово дърво. Сияйният, сребрист кристален флакон символизира женската привлекателност и нежност.

Armani Acqua Di Gio
Парфюм, уловил тихата, въздушна свежест на средиземноморски бриз. Лек и същевременно елегантен, той е еднакво подходящ и за разходка по залез на далечен остров, и за задъхан ден в оживен офис. Мек и шикозен аромат, с връхни нотки на сладък грах и морски пръски, с нежна сърцевина на жасмин, фрезия, мускатово грозде, бял хиацинт и освежаваща дървесно-мускусна основа. Флаконът е с изчистено класически дизайн - запазената марка на Армани.Подходящ за: всеки ден.

Описанията не са мои. :)Така описани, парфюмите звучат сладникаво, но не са. Мога да изреждам още. Това е една от слабостите ми. :))

Хубав ден, изпълнен със свежест.
цитирай
4. lemonpie - Ммм,
14.05.2007 16:57
аз съм твърдо за Be Delicious на Дона Каран... обожавам го от година и нещо и не го сменям за нищо. Подхожда на всеки случай, но е особено "любовен" :))
Хубав пост. Поздрави,
цитирай
5. injnina - fionka!
14.05.2007 18:35
Наистина перфектни описания, така че все едно дегустирах, пардон, тествах всеки неповторим аромат!
Но и опаковката- шишенцата, сами по себе си са едно бижу и доставят цялостното удоволствие .
Поздрави!
цитирай
6. injnina - lemonpie!
14.05.2007 18:37
благодаря ти за допълнението за "еротичните", любовните" парфюми!
Бъди влюбена и много обичана с уханието на любима!
Лека вечер.
цитирай
7. miacarra - всъщност...
14.05.2007 23:56
мисля че е доказано че колкото и да е скъп или добър парфюма, при съприкосновение с индивидуалността на човешката кожа променя аромата си... затова например никога не подарявам парфюм на никой това е нещо прекалено лично. Но все пак за себе си открих Miracle на Lancome. Свеж и едновременно с това чувствен. Просто страхотен :))))
цитирай
8. injnina - miacarra!
15.05.2007 14:18
Mnogo to4no i vagno e tova za dopira do kogata i aromata. Zatova parfumat se slaga ne v kosata, a na kogata.
Lek den!
цитирай
9. injnina - az1961!
15.05.2007 21:22
Колко много ми е приятно, че си тук и ухаеш на жена, която знае цената си и знае как да бъде привлекателна и женствена!
Поздрави!!!
цитирай
10. injnina - krissi1
16.05.2007 12:13
Благодаря ти от сърце за страхотния коментар!
Лек ден !
цитирай
11. trevistozelena - :)
17.05.2007 02:27
най най най любимата ми миризма е парфюмът, който използва партньорът ми -мъжката Рома на Лаура Биаджоти (между другото, дамската Рома е неприятно тежък и даже ужасен аромат). парфюмът е доста стар, а и шишенцето е по-скоро кичозно, отколкото стилно, но е невероятно мъжествен, мирише ми едновременно на страст и уют...ако ти е интересно - http://trevistozelena.blog.bg/viewpost.php?id=51984
и аз си имам от него и понякога си слагам:) иначе моят си аромат е Irresistible на Givenchy - оригиналният, първи - тъмнорозовото нематирано шише . От години използвам основно него, защото не обичам да сменям парфюма според случая. просто съм си решила, че това е моят аромат и...хм...имаме сериозна връзка, в която аз съм моногамна:)
цитирай
12. injnina - trevistozelena!
18.05.2007 00:26
Хм! Един изключително интересен поглед върху ароматите? Парфюмът на партньора !
Аз лично избирам също мъжкия парфюм у дома, защото ако не понасям този аромат как ще съжителствам с този човек и ще правя любов? Така си е и много, много ми допадна твоята теза.
Сигурно е въпрос на характер да се експериментира с миризми, както е при мен, но според психолозите е по-добре да има един доминиращ!
Попаднах и на една друга версия: според зодията и съответния аромат? Но не ми допадна- все едно те слагат в рамка.
А има и двойка парфюми- мъжки и дамски, на водещи фирми, както ти си посочила.
Най-много ми хареса това:"...мирише ми на страст и уют". Поздравления!
Благодаря ти за прекрасния коментар!
цитирай
13. trevistozelena - ами
18.05.2007 00:37
вероятно, защото сме жени мъжките парфюми ни се струват малко по-красноречиви:) поне аз откривам малко повече асоциации в мъжките миризми.
за зодиите - така си е, зодиите почти всичко поставят в някаква рамка. 12 типа характер?-е, не съм съгласна с това:)
а аз благодаря за хубавата тема!
цитирай
14. injnina - zora1
22.05.2007 21:38
Специфично и индивидуално!!!
В това е тайната на аромата на всяка прекрасна жена и девойка!
Лека вечер!
цитирай
15. injnina - Ами ...
24.05.2007 09:19
и те са като парфюма си- едни "бонбончета". И такива искат да бъдат. По-лесно им е!
Виж силните и чувствени аромати - искат силни и независими жени, които избират сами.
Питам се защо нито един мъж не написа нещо по тази тема? Дали коментарите не са малко феминиски настроени? Не ми се иска да бъде така!
цитирай
16. injnina - chance chanel
25.05.2007 23:19
Опиянена съм от това ухание и оставам в плен на съкровенни мечти!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: injnina
Категория: Тя и той
Прочетен: 733122
Постинги: 150
Коментари: 1391
Гласове: 15151
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930